کسب در آمد اینترنتی به صورت صحیح و عملی
نوشته شده توسط : امیر اکبر

کسب در آمد اینترنتی به صورت صحیح و عملی

کسب در آمد اینترنتی

یکی از روش هایی که این روزها شاید ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده تا از طریق آن تولید در امد کنند روش کسب در آمد اینترنتی می باشد.این روزها اگر چرخی در فضای مجازی بزنید حتما با تبلیغات زیاید روبرو خواهید شد که در حال معرفی روش های مختلف در امد زایی میلیونی هستند و شاید خیلی ها هم گول شاهر تبلیغات را بخورند و بروی انها نیز کلیک کنند.چیزی که هست باید بدانید برای رسیدن به در آمدی خوب و مطمئن حتی در فضای مجازی باید از علم و دانش لازم و کافی در ان زمینه برخوردار باشید و تلاش کافی را انجام دهید.
شاید در اول به نظر ساده بیاید و فکر کنید تنها با داشتن یک سایت اینترنتی می توانید به تولید در امد برسید اما کار به همین سادگی نخواهد بود و می بایست حتما تجربه لازم در این زمینه را داشته باشید تا بتوان از سایت شما انتظار تولید در امد را داشت.ابتدا باید ببینید چه محصولی را برای عرضه کردن می خواهید در سایت معرفی کنید و یا چه خدماتی می توانید ارائه دهید. دوم اینکه میزان در /امد یک سایت به مسیزان بازدید هایی که از آن انجام می شود بستگی دارد . سایت شما به راستی چه میزان بازدید کننده هدفمند دارد؟برای اینکه بتوانید میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید تا بتوانید به کسب در آمد اینترنتی فکر کنید باید علم آن را داشته باشید و بدون داشتن علم لازم و تجربه کافی نمی توان در این راه موفق شد.
خوشبختانه این روزها می توان در هر خانه ای یک کامپیوتر و یک خط تلفن یافت و شما اگر واقعا علاقه مند هستید تا روشی را برای کسب در آمد اینترنتی داشته باشید کافیست تا کامپیوتر خود را به اینترنت متصل نمایید و به دنبال آن  زمینه ای که می خواهید در آن تولید در آمد داشته باشید بگردید و اطلاعات لازم را کسب نمایید . مهمترین سرمایه در کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از اینکه پول باشد میزان اطلاعات تخصصی است که شما دارید.پس تا می توانید با در حوزه ای که می خواهید فعالیت کنید اقدام به کسب اطلاعات نمایید تا بتوانید برای خود در این راه آینده ای روشن را متصور شوید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 9
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
روش های کسب در آمد

روش های کسب در آمد

روش های کسب در آمد

یکی از سوالاتی که این روزها ذهن بسیاری از جوانان را به خود مشغول کرده این است که چگونه می توانند میزان در /امدهای خود را افزایش دهند و به دنبال کشفروش های کسب در آمد جدید می باشند. شاید بهترین بستری که برای این کار مناسب باشد فضای مجازی باشد. بستری با قابلیت های بسیار زیاد و نامحدود که شما می توانید در ان امیدوار به تولید در امد باشید. اما قبل از اینکه بخواهید فکر تولید در آمد از اینترنت را داشته باشید باید بدانید که می بایست در حوزه IT اطلاعات زیاید را کسب کنید و بتوانید در ان زمینه به یک متخصص مبدل گردید تا بعد از ان بتوانید راه خود را برای تولید در /امد هموار نمایید.
این را بدانید که مهمترین چیز در کسب و کارهای مجازی پول نیست بلکه دانش کافی در /ان زمینه است.می توان روش های کسب در آمد مختلفی را در اینترنت نام برد که شما هم با کمی تلاش و کوشش حتی در منزل خود از این روش ها بتوانید تولید در /امد داشته باشید.
چیزی که مشخص است نه در کسب و کارهای فیزیکی بلکه در کارهای اینترنتی نیز نباید چشم بسته و بدون تفکروارد شوید مخصوصا اینکه در فضای مجازی اولین حرف را داشتن اطلاعات می زند و اگر شما  در این زمینه دچار ضعف باشید نمسی توانید در نهایت نتیجه لازم را کسب نمایید.
تبلیغات زرق و برق دار زیادی را می توان در زمینه روش های کسب در آمد از اینترنت یافت اما باید بدانید که همه انها نمی توانند انچیزی باشند که شما می خواهید که اگر اینطور بود الان همه افراد در ایران میلیونر شده بودند.باید در این زمینه کمی واقع گرایانه عمل کنید و گول تبلیغات اینترنتی را نخورید.ابتدا سعی کنید حوزه کاری خود را مشخص نمایید و سپس در ان حوزه هر چقدر که میوتوانید اطلاعات کسب نید و اگر هم بتوانید از تجربه افرادی که قبلا در ان بخش فعالیت می کرده اند استفاده نمایید که چه بهتر. بعد از اینکه مدتی گذشت و به خوبی تمام جوانب کار را مورد بررسی قرار دادید حال نوبت به این است که تصمیم بگیرید آیا در این حوزه می توانید ورود کنید و تولید در /امد داشته باشید و یا اینکه خیر.دقت داشته باشید تنوع روش های کسب در آمد در نت بسیار متنوع است و اگر در اولین تحقیق خود نتوانستید موفق شوید سعی کنید به دنبال روشی دیگر و راه حل دیگری باشید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 7
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
کسب در آمد در منزل راهی برای پولدار شدن

کسب در آمد در منزل راهی برای پولدار شدن

کسب در آمد در منزل
کسب در آمد در منزل مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار قرار گرفته و بیشتر خانم هایخانه دار دوست دارند تا مبلغی هر چند کم بتوانند در منزل خود کسب در آمد نمایند.راه های زیادی وجود دارد که برای کسب در آمد در منزل می تواند از آنها استفاده کرد اما انتخاب راه درست با بازدهی مناسب عامل مهمی است تا در این زمینه ناکام نمانید.
امروزه تبلیغات زیادی در مورد تولید فیلتر هوای اتومبیل در منزل می شود اما بیشتر کسانی که این راه را برای کسب در آمد در منزل امتحان کرده اند ناکام مانده اند.زیرا با صرف وقت و هزینه زیاد همچنان متحمل ضررهایی شده اند و نتیجه ی مثبتی عایدشان نشده است.
راه دیگری که برای کسب در آمد خانگی زیاد تبلیغ می شود ساخت انواع جعبه های تزئینی است که این روش نیز بسیار وقت گیر است و نیاز به ظرافت بالایی دارد و ممکن است برای صرف این ظرافت زمان زیادی را برای تولید یک جعبه صرف کنید و در نهایت میبینید که بر اساس تعداد تولید شده و زحمتی که کشیده اید مبلغ ناچیری عایدتان شده است.اما برای بهبود در آمد این نوع کسب در آمد در منزل می توانید محصولات خود را تولید کنید و از طریق سایت های آگهی مانند شیپور و دیوار آن را به فروش برسانید تا سود فروش عاید خودتان شود و به قول معروف برای خودتان کار کنید.
راهکار دیگر نیز راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است تا بتوانید اجناس خودتان را بصورت خرده فروشی ارائه کنید و در ادامه و در مقاله های بعدی سایت در ایسن مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: